Tuesday, June 22, 2010

Koleksi Dinar Muslim




Dinar muslim ini aku dapati hasil daripada pertukaran dinar public gold aku dgn rakan ku.Setelah di runding,rakan ku bersetuju menukarkan dinar muslim ini dengan dinar public gold aku.sungguh cantik dinar ini.Gambar dinar muslim ini pula aku ambil dari blog syed silverray yang baru sahaja selesai melangsungkan perkahwinannya.syed menggunakan dinar muslim ini sebagai mas kahwin.Nanti bila aku kahwin pula, aku akan menggunakan dinar emas sebagai mas kahwin ku juga..sama2 memperjuangkan dinar emas ini..

                                              

1 comment:

  1. aku ade 3 keping dinar muslim ni...aku ubah jadi loket rantai...sbb ar-rahnu bank rakyat tak terima emas camni cuma ar-rahnu kelantan dll...so aku ubah jadi loket rantai...so depa amik sebagai barang perhiasan bukan coin...hehe..ar-rahnu kelantan sgt mahal upah simpan

    ReplyDelete